Rainsmile's Blog (9)

blogs i couldn't bring myslef to delete

my old blogs

Category: Blogging





Friday, November 30, 2007



WARNING LOL





Latley,i find myself aguing wit ppl.its quite amusinglol.so i want to warn all:



if ur going to give me ur appinion about somting,be willing if u can't sway my appinnion,u better be prepared to defend urself for years strait^^lol LMAO



yep its funny.....i gess i am getting stubborn, but mostly im bored so i have to ceep arguing to amuse… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:34am — No Comments

i lie these days....cuz poem

i lie these days....cuz i don't want him to worrie.

i lie these days....cuz im afraid to lose him.

i lie these days....cuz i don't want him to be mad.

i lie these days....cuz i miss him.

i lie these days....cuz it hurts not to be near him.

i lie these days....cuz i hate myself.

i lie these days....cuz i wish i knew what to do.

i lie these days....cuz im not pretty.

i lie these days....cuz i don't have money.

i lie these days....cuz i don't want to… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:32am — No Comments

weekly thought

WEEKLY THOUGHT





this will be my weekly thought blog wich will be updated every week.



12/4/07:



i miss justin♥ yep. chinese test was hard today...i rilly need to get my head out of the clouds...i sooooo tired,today i thout i was late but school wasn't starting for another hour in a half....it was latestart..so i am ok, my mom has been yelling at me and i tried to make it better by scrubbing for HOURS to clean the outside of this frig that we got from the old… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:23am — No Comments

poem i wrote about my bf that i had to leave behind when i moved across country

i have to admit

i miss his smile

his eyes i gazed into before and after school

i miss it beieng ok for me to always be thinking of him

i miss the sheer joy that erased my pain when i was around him

his voice that brout me peace and joy

the way he said my name

being exited to go to school just to see him

the time we spent together

i miss hearing him breath,laugh,speak,shuffel his feet,move his bookbag,just hearing him

i miss his ideas,his… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:20am — No Comments

i wrote this to a friend then relized that i had to share it with the world!!lolXD

yes u r tegi!!!ur smexy!!!!XD lol but serious lol



the guys will be holleren

the guys will be a fallen

for those soft eyes and sweet smile

they'll be on thier knees begging u to stay a wile

guys soo smitten

ur cuter then a kitten



lol just thought that up^^ <3 love ya like a sis but its true^^



SMEXY HOT BEAST U R

SMEXY HOT BEASTY U CAN TELL THEM ALL!!!!



(i wrot this off the top of my head so its fricken… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:19am — No Comments

lyrics i wrote for my boyfriend

before i dream:



im takin pills now to get to sleep tonight

im thinkin and wishing u were near me

tried countin sheep to get through the night

still ur smile was in my head

and im still left cryen

the thought of never hearing ur voice

the thought of never seeing those deep brown eyes

the thought of never holding ur hand

the thought that i will never hold u tight

the words i want to say for the rest of my life

race by my mind

when… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:18am — No Comments

serious poem i wrote

eating the pain



torn so broken

laugh laugh again

she feels like crap

just wants to give in

sad so sad

rists r wide open

bleed bleed

the pain seems to go away

entoxicating the fix

bleed the sarrow away

it will make tomarrow a brighter day

so blind,this bloody rag over her eyes

cover it,its like every thing is fine

yeah it will make all ok

cut cut is the taunt in her mind

tonight is another that she shall… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:17am — No Comments

poem,rap,lyrics,not sure,but this is searious and its to a friend

suiside or merder?

smoken from the barrel
ur life that was parel
shatered into dust
with just a gust
the bullet didn't stray
u left in a bad way
now ur bleeding
ur life receeding
tomarow will be bright
laughter and light
but u r left dead
under the earth ur bed
ur life so now worthless
too bad u forgot who would be overcome with saddness

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:16am — No Comments

my rap song,for shits and gigles

fat t should be my rap name

if i was to rap to fame

this little didy is to my sisy

she is like a angel in this diffy

ur a laughin i see it now

but just remember not to have a cow





fat t should be my rap name

it would help me rize to fame

cuz if i needed to survive on this rap

i would need a lot of help with this crap

see u laughin now

i will give u a bow

cuz as long as im here

i'll make u chere





(i just… Continue

Added by rainsmile on December 8, 2007 at 2:14am — No Comments

NEW MUSIC

Spotify http://spotify.redjumpsuit.com

Apple http://apple.redjumpsuit.com

Google http://google.redjumpsuit.com

Amazon http://amazon.redjumpsuit.com

FREE http://free.redjumpsuit.com

RJA CONTACTS :

PR : Mike@EarShotMedia.com

Booking : Jordan@ArteryGlobal.com

Forum

Questions....=) 116 Replies

Started by JennX in Uncategorized. Last reply by Tim Dill-Peterson Mar 25, 2019.

5 words... a Red Jumpsuit story... 253 Replies

Started by Megan (34,725 miles for RJA) in Uncategorized. Last reply by rjasnumberonefan Jul 3, 2014.

Lets play a game 418 Replies

Started by Kelly in Uncategorized. Last reply by GothicBoy☣ Jan 17, 2016.

Et tu, Brute? 8 Replies

Started by Ronnie Winter-Defoe in Sample Title. Last reply by Crystal Ascunce Dec 14, 2015.

Hello! n_n 48 Replies

Started by Gilberto The Creator in Uncategorized. Last reply by Gilberto The Creator Mar 7, 2014.

© 2023   Created by RJA.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

\uadiv class="fade"> \uadiv class="headerthang"> \uaa href="https://plus.google.com/u/0/b/110441441058721549171/110441441058721549171/" rel="publisher"> \ualink href="http://fonts.googleapis.com/css?family=Kenia|Droid+Sans|Rock+Salt" rel="stylesheet" type="text/css"> \uascript type="text/javascript">\udvar gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www.");\uddocument.write(unescape("%3Cscript src='" + gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js' type='text/javascript'%3E%3C/script%3E"));\ud \uascript type="text/javascript">\udvar pageTracker = _gat._getTracker("UA-1565724-18");\udpageTracker._initData();\udpageTracker._trackPageview();\ud \ua!--\ud\uadiv id="loginbox" style="position: absolute; margin-left: -478px; top: 300px; left: 50%; z-index:20; width: 409px;"> \ua\ud \ua\ud \ud \ud \ud \ud\ua/div>\ud--> \uascript type="text/javascript">\ud\ud var _gaq = _gaq || [];\ud _gaq.push(['_setAccount', 'UA-17194265-1']);\ud _gaq.push(['_trackPageview']);\ud\ud (function() {\ud var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true;\ud ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js';\ud var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s);\ud })();\ud\ud \uadiv class="rjafooter"> \ua\uadiv class="palebird">\ua \ua \ua \ua\ua/div> \ua/div>