Hello guys anyone wanna talk?
New here!! New friends maybe? Lol

Views: 302

Reply to This

Replies to This Discussion

Haha such low probability very low indeed xD

I think I'm probably going to resort to calling you Fred though... I reserve the righ to change people's names! Lolz :D

Hahaha okay prove it to me that you can do that

Sure thing, Fred.

You will soon be recieving a letter from the national court of IMadeThisNameUp informing you that your name has legally been changed.

I hope you're happy with the name change because you have no choice in the matter. XD

Haha okay I look forward for that letter. See if it's true lol
Can you mail the Emo Kidd a watermelon blowpop, cuz she really wants one, and will let you know so without caring. Lol. We searched smith's high and low for 15 minutes... Without success. Then there wasnt ANY at the harvest fest we spent 13+ hours working on/at today. So yeah:P (+.\\) i love that face haha
And btw, The Emo Kidd, is spelled, with, 2 d's...:P haha

Yeah... the thing about that is...

I tried to post it but the mailbox exploded 'cause it couldn't take the sheer awesomeness of the letter.

Either that or I'm trying to get out of admitting I'm lying... but who's going to believe that?

XD the weird thing is that sounds exactly like what The Emo Kidd would say xD hahaha
Okay sure we'll go with that but just remember as long as i don't get that letter my name hasnt changed lol

Yeah... the thing about that is...

*runs*

*laughs* I knew it lol

RSS

MUSIC

iTunes + Apple Music http://goo.gl/GGGVOy

Google Play http://goo.gl/mOqGIF

Amazon MP3 http://goo.gl/mYjrnQ

SPOTIFY http://goo.gl/rqtLfk

APP http://smarturl.it/redjumpsuit

BandCamp RedJumpsuit.BandCamp.com

Forum

Questions....=) 115 Replies

Started by JennX in Uncategorized. Last reply by Sheng Banquiao Jan 2, 2016.

5 words... a Red Jumpsuit story... 253 Replies

Started by Megan (34,725 miles for RJA) in Uncategorized. Last reply by rjasnumberonefan Jul 3, 2014.

Lets play a game 418 Replies

Started by Kelly in Uncategorized. Last reply by GothicBoy☣ Jan 17, 2016.

Et tu, Brute? 8 Replies

Started by Ronnie Winter in Sample Title. Last reply by Crystal Ascunce Dec 14, 2015.

Hello! n_n 48 Replies

Started by Gilberto The Creator in Uncategorized. Last reply by Gilberto The Creator Mar 7, 2014.

© 2017   Created by RJA.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service